De mesthoop is bij de overburen en een behoorlijk stuk lopen, het liefst willen we maar een keer op en neer lopen. Met deze volle kruiwagen mest met bult erop zit ik qua gewicht ook op mijn tax. Ik voel het wel tegen de tijd dat ik bij de mesthoop ben en dan is het nu nog droog geweest. Bij nat weer schep je al snel meer zand mee en wordt het nog zwaarder.
Nu willen we een grotere kruiwagen, zodat het wat minder passen en meten is en in de winter krijgen ze meer hooi=meer mest. Maar dan heb je ook met een grotere kruiwagen en nog meer gewicht te maken.
Daar zijn supermotie oplossingen voor, maar die hebben een aardig prijskaartje. Bijvoorbeeld een elektrische kruiwagen kost voor een 250 liter bak al snel 1000 euro.
Heeft iemand ervaring met elektrische kruiwagens of een andere vorm van aandrijving?
Ik wil best sjouwen, maar het moet leuk en gezond blijven. Op afstand bestuurbaar hoeft niet

Wie heeft er ervaring met een 250 liter kruiwagen die ook degelijk genoeg is om het gewicht te dragen.
En mijn grote vraag is, heeft iemand zelf een aandrijving gemaakt? Dat moet toch mogelijk zijn.