Al met vele problemen hebben jullie mij weten te helpen, dus nu wil ik dit ook aan jullie voorleggen. Dit is niet zomaar iets wat ik 'on a whim' heb bedacht, het zit me nu al ruim een halfjaar écht dagelijks dwars. Ik zal proberen de situatie te schetsen.
Ruim anderhalf jaar geleden heeft een vriendin mij geïntroduceerd in het genre K-pop (we hebben vast meer fans hier op bokt), leuke muziek, leuke dansjes, allemaal leuk natuurlijk. Maar ik had toen nooit verwacht dat dit uit zou lopen op een enorme liefde voor het land zelf. De cultuur, de taal, het eten, het weer, ik ben er helemaal gek op en alle informatie die ik erover kan vinden zuig ik met liefde in mij op!
Algauw kwam ik tot de conclusie dat ik absoluut daar wilde gaan werken! Ik hoorde verhalen van mensen die naar Korea waren geïmmigreerd, daar werk hadden gevonden, en ik besloot voor mezelf dat ik dat ook wilde.
Nu, anderhalf jaar later is de liefde voor het land nog niks verminderd (alleen maar erger geworden

Maar, het lot was mij goed (en eigenlijk toch niet goed) gezind. December vorig jaar kwam mijn grote droom voor een eigen paard uit!

Na 9 jaar paard te hebben gereden, veel te hebben gesmeekt bij mijn ouders kwam Horonae op mijn pad, een jonge tuigermerrie. Tot op de dag van vandaag ben ik verliefd op haar, ze is mijn liefje, mijn kindje en ik zou haar voor geen goud weg doen!
Maar nu komt dus mijn dilemma, ik wil naar Korea, maar kan ik haar meenemen?
Ik heb zo veel gegoogled als ik kan, maar ik spreek geen (onvoldoende) Koreaans om te kunnen vinden of er ergens pensionstalling in Zuid-Korea is. Ik begin echt hopeloos te worden. Ik wil zo graag mijn beide dromen in vervulling brengen! Ik ben zo bang dat ik straks één van mijn passies achter moet laten.
Ik weet nu al dat als ik geen stalling daar kan vinden ik daar niet heen kan, ik zou Horonae nooit kunnen verkopen.

Kan iemand mij helpen?! Met tips, of nog beter, info? Ervaringen?