Eisen:
- afneembare voerbak i.v.m. schoonmaken (hij krijgt pulp).
- niet te zwaar of lomp i.v.m. het klaarmaken van de pulp.
- bevestiging aan de wand zonder uitsteksels zodat het zonder voerbak ook nog veilig is in zijn stal.
- 1x per dag wordt hij door iemand anders gevoerd, voor diegene moet het ook niet te lastig worden.
Dit hebben we nu maar hierbij knoeit hij heel erg en deze gooit hij om. Duh

Ik kwam zelf deze ideeën tegen maar kan niet kiezen. Iemand nog toevoegingen of ervaringen
?Dit is naar mijn idee de beste oplossing tot nu toe.

Dit zou ook nog kunnen alleen ik denk dat de emmer hierbij wel van links naar rechts gaat zwiepen, hij is nogal enthousiast met eten. Daarnaast zit de hendel van de emmer in de weg omdat de emmer niet echt kantelt zoals hierboven.

Deze schijnt nogal lomp te zijn maar leek mij verder wel handig eigenlijk. Is hij ook echt lomp/groot/zwaar?

Hoor het graag!
dat leek mij zelf niet zo fijn eigenlijk haha, maar kan het wel een keer uitproberen met een gewoon touw en emmer. Who knows
Hij is 167 cm en kan net met zijn hoofd over de deur heen. De stallen zijn iets verzakt vergeleken met de gang, dus de paarden staan lager dan daar waar de mensen lopen... Oude stal helaas
Die flexibele lijken mij ook beter, maar ik was al van plan om het op te hangen dus heb ik maar even een simpel emmertje gekocht 'for the time being'. Die flexibele was hier 3x zo duur... Thanks!