Ik ben wel eens met dingen naar de winkel terug gegaan omdat het snel kapot was, niet deugde o.i.d
Soms wordt er dan niet geruild,of geld terug gegeven, want het zou mn eigen schuld zijn.
Zo had ik bv een keer een vliegendeken gekocht voor mn pony, 1 dag op gehad, de volgende dag was het ding helemaal uitgerekt,grote gaten zaten erin.
Dus ik ermee terug naar de winkel
Het ging zo:
-"Hallo, ik wou graag deze deken terug brengen, mn pony heeft 'm 1 dag op gehad en nu is de deken al helemaal kapot"
"Sorry, maar daar kunnen wij niets aan doen, je pony is waarschijnlijk ergens aan gaan schuren"
-"Dat kan niet, we hebben niets in de weide waar ze zich aan schuren kan"
"Nou dan is ze ergens achter blijven haken"
-"Ook dat kan niet, we hebben een wei met alleen maar sloten eromheen en 1 hek, met daarvoor een draadje, dus daar kan ze zelf niet komen"
"Nou dan heeft ze gerold"
"Sorry mevrouw, maar als mijn paard na 1 dag aan zn halster gaat hangen en het halster knapt, kom ik toch ook niet terug? "
Ja dus, moet ik dan 24 uur per dag bij mn pony blijven en zorgen dat ze niet rolt ? Daar moeten die dingen toch bestand tegen zijn of niet dan
Daar sta ik dan dus paf van, dat slaat toch nergens op ?
Hebben jullie ook van die dingen meegemaakt dat je denkt : Ja hoor !
* 
) en toen kregen we de neusriem niet dicht ... hoofdstel terug uit en naar de winkel ermee, geruild zonder blikken of blozen! Zo kan het dus ook
Trouwens geen D-winkel