Ik ben zelf nog twee dagen op vakantie en iemand anders past op mijn paarden.
Maae nu zie ik net dat het vannacht flink gaat regenen (België). Van ongeveer 2u s nachts tot 10u in de ochtend. En dit vrij veel en aan een stuk door.
Twee staan er nu in de grote weide. Daar hebben ze geen stal. Wel aan 2 kanten bomen aan de draad om te schuilen.
Kan het kwaad om ze te laten staan of bel ik even om ze toch aan de stalkant te gaan zetten? Ik twijfel een beetje omdat het in de tussentijd niet stopt met regenen. Wat zouden jullie doen?
Lekker laten staan, kunnen ze echt wel hebben. Mijn paarden staan altijd onder de bomen net regen, nooit in de schuilstal
Love_Mirra
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-16 22:08
Hihi ik weet dat ze niet van suiker zijn de bomen staan niet in de wei maar de takken hangen wel ruim boven de weide.
Kan verder geen kwaad dat ze dus ong 8u nat worden?
Toevoeging: persoon gaat sowieso elbe dag om 11u er naartoe. Als ze dan koud zouden hebben, kunnen ze dan wel in de warme stal met eventueel tijdelijk een deken
xchey
Geplaatst: 03-09-16 22:13
Nee dat denk ik niet, het is hier nu nog 17 graden en ze kunnen een beetje schuilen. Denk dat ze zich wel redden
Hier blijven ze inderdaad ook gewoon 17graden geven, ook tijdens de regen.
Goed. Als meerdere van jullie het oké vinden, kan ik met een gerust hart verder haha
Tigra_
Geplaatst: 03-09-16 22:26
Moet toch te doen zijn. Tenzij het oudere paarden zijn die moeite hebben om zich warm te houden. Anders zou ik ze voor de nacht wel met een veilig gevoel buiten kunnen laten.
Die van mij staat ook gewoon buiten en heeft geen schuil mogelijkheden. Nou moet ik erbij zeggen dat ik een x in stromende regen langs reed en meneer lag dus gewoon languit te slapen... Denk dat wij ons meer zorgen maken dat de paarden