Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sneeuwpop schreef:Van die verzorgster vind ik ook niet kunnen trouwens. Een 13 jarige sturen, zonder overleg. Al is ze 2 meter lang, ze is 13 en dan doe je dat zeker in overleg.
.
bruintje123 schreef:Ben je niet bang dat op die andere stal je paard te veel gras krijgt met zijn ppid als hij nu zo al op brok reageert?
Een duidelijke lijst is inderdaad daad goed.
De dagen dat er geen hulp is dan de paarden ook niet meer de wei op maar alleen de paddock in.
De wei kan deze man niet meer alleen.
Nuray schreef:Is het niet mogelijk om met de pensionklanten onderling een regeling te treffen voor het binnen- en buitenzetten? Dan kunnen jullie gewoon onderling een schema maken en komen de paarden voldoende buiten en heb je alsnog maar een paar diensten. Lijkt mij een kleine moeite.
Ik vind dat als je ervoor kiest om bij zo'n oude man je paard te stallen, je je ook moet beseffen dat je dus meer zelf moet gaan doen. Mijn staleigenaar heeft ongeveer dezelfde leeftijd en ik kan (en ga) van hem niet verwachten dat hij mijn pony's in de wei laat of weer in mijn paddock/stal zet. Als ik een keer niet kan dan zal ik zelf vervanging moeten regelen en dat vind ik niet meer dan normaal: mijn paard mijn verantwoordelijkheid. Dan moet er natuurlijk wel een juiste prijs-kwaliteit-verhouding zijn.
Relien schreef:Ik ga idd nog even de andere pension klanten pijlen hoe hun zich voelen en zitten.
Als ik nu mijn berichten zo treug lees ben ik er geloof ik wel over uit dat voor welzijn van mijn pony de andere stal beter is. Maar het emotionele gevoel ik wil mijn huidige stal eigenaar niet tegen het been schoppen absoluut niet
Relien schreef:Wij hebben een schema. alleen wij werken waardoor er soms wel is een ochtend niemand is en de tijden mogen wij niet veranderen het is van 10 tot 4 want om 4 uur krijgen ze eten.