Wie heeft hier ervaring mee? Het zijn rijlaarzen van rundleer, zonder balijn, zonder rits, en verder schijnen ze kwalitatief beter/gelijk te zijn aan de Petrie standaard. De pasvorm vind ik beter dan van de Petrie standaard. De bovenkant van de schacht is net even iets wijder, en daardoor kun je makkelijker het dikste punt van je kuit in de laars 'wurgen'. Ook de voet vond ik prettiger zitten, en niet zo'n stugge zool. ook was het leer gewoon veel soepeler, bij m'n Petries blijf ik de laarzen wat te stug vinden. Ook de prijs, 260 euro stond mij wel aan, net even goedkoper dan van de Petrie standaard. Het belangrijkste verschil is dat de Winner een gelijmde zool heeft en de standaard een goodyear genaaide, maar dat moet volgens de verkoper niets uitmaken aan kwaliteit, Cavallo garandeert dat het goed blijft.
Blijven deze laarzen ook mooi en zakken ze niet te ver in? (Ik neem ze zo lang dat ze niet in m'n knieholte zitten, wil niet met inlopen zitten)
En wat kosten die mooie Cavallo kniekousen ongeveer? Ze zijn wel erg mooi, deels geruit, en zonder NADEN
. En blijven deze sokken lang mooi? rekken ze niet uit?