Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:Je krijgt weiland aangeboden, het is dus geen eigendom begrijp ik? Hou er dan rekening mee dat je zo van je land kan worden afgezet bij b.v bebouwing enz.
Zorg dus dat je een waterdicht contract hebt voor je ergens aan begint!
Mjx schreef:Bedankt voor de reacties, de prijzen blijven idd lastig sommige bieden het inderdaad heel goedkoop aan maar veel bedrijven zijn dan ook grootschalig met kleinschalig bedoel ik max 20 paarden aandacht voor ieder individu en inderdaad hoefsmid moest bekappen zijn speciaal beslag gaat dan lastig worden
aerdenhout1 schreef:gohya, ook ik heb hetzelfde meegemaakt en weet wat voor ellende dat geeft als je met al je dieren op straat komt te staan! Vandaar dat ik ook waarschuw dat het niet zo gemakkelijk is om iets met paarden op te starten
Mjx schreef:Bedankt voor de reacties, de prijzen blijven idd lastig sommige bieden het inderdaad heel goedkoop aan maar veel bedrijven zijn dan ook grootschalig met kleinschalig bedoel ik max 20 paarden aandacht voor ieder individu en inderdaad hoefsmid moest bekappen zijn speciaal beslag gaat dan lastig worden
gohya schreef:aerdenhout1 schreef:gohya, ook ik heb hetzelfde meegemaakt en weet wat voor ellende dat geeft als je met al je dieren op straat komt te staan! Vandaar dat ik ook waarschuw dat het niet zo gemakkelijk is om iets met paarden op te starten
Idd! huren is altijd onzekerheid hebben.Bij koop heb je natuurlijk ook geen 100% zekerheid,als de gemeente of Rijkswaterstaat toevallig jou land moet hebben [kan lang duren als het een rechtzaak word] maar uiteindelijk wint de gemeente altijd.

Dus "altijd" klopt gewoon niet. Vaak wel maar vaak gaan mensen simpelweg niet ver genoeg.