ik heb een buitenbak. die is vorig jaar voorjaar aangelegd. drainages in de grond en zand erin enzoo... nu is die bak bij het eerste het beste regenbuitje dit najaar helemaal ondergelopen, grote plassen enzo en hij begint nu steeds meer op een zwembad ipv een bak te lijken. nu zegt de loonwerker die hem aangelegd heeft dat dat logisch is want ik moet die paarden er niet in losgooien, want nu is het zand helemaal aangestampt.
gelul vind ik dat want waar is die bak nou voor?? en ik heb nog nooit een druppel water uit die drainages zien lopen. dus ik vind eigenlijk dat ie verkeerd aan is gelegd.
er liggen vier drainages in die net boven de sloot uitkomen. ze liggen in een soort U dus beide kanten van de drainages komen op de sloot uit. en verder is het gewoon een simpele bak, dus alleen zand, geen diverse lagen ofzo.
voor mijn gevoel werken die drainages gewoon niet en is het gewoon een aanlegfout en moet die loonwerker dat herstellen. ik ben benieuwd naar de mening van anderen hierover, want ik wordt er ondertussen nogal pissig over
. een ook wel een beetje hopeloos
, waarom kan tegenwoordig niets meer in 1x goed gaan???en wat kan ik nu doen om dit structureel op te lossen??
groetjes ilona