Ik wil zo met een vriendin foto's gaan maken met een 'warrior' thema.. we willen dan ook nepwonden maken (op een wit paard) en lazen dat we dit kunnen maken met kleurstof. Nu hebben we dat gekocht (van dr oetker) en vragen we ons af of dat uberhaupt wel uit te wassen is.. voordat we straks met een roze paard zitten. Wie o wie heeft hier ervaring mee?
Kleurstof is niet op waterbasis dacht ik .. Dus dat gaat er niet gemakkelijk af. Witte paarden hebben vaak ook de neiging om de kleur een heeel stuk langer vast te houden (hier zelfs ervaring mee met kinderverf op waterbasis..) er is een hele grote kans dat je met een roze paard blijft zitten hahaha
Denk dat photoshop je beste vriend is dus
deksel
Geplaatst: 21-08-16 14:03
Misschien iets van schmink? Ik heb werkelijk waar geen idee of dit op een paard z'n huid kan en of het roze wordt..
Cchanny
Geplaatst: 21-08-16 14:03
Kleurstof is echt troep. Als je het op je kleding krijg moet je vaak van goede huizen komen om het er uit te krijgen.
Kan je niet in een feestwinkel vragen naar nepbloed?
Winkels zijn vandaag dicht.. helaas! Maar met Photoshop moet het wel lukken. had alleen wat [***] gescheeld!
CastaMickey
Geplaatst: 21-08-16 15:24
Kleurstof gaat heel erg moeilijk. Zou ik echt niet op je paard smeren want dan zit je inderdaad met een roze paard daarna. Vingerverf schijnt beter te werken!