Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Als het ons huis was dan had ik allang een gedraineerde bak en paddock liggen. we hebben een paddockje waar we een paar jaar geleden een laag zand op de klei hebben gegooid, maar inmiddels is dat aardig vermengd en die moet eigelijk overnieuw, die ligt wel naast de sloot dus draineren zou hier nog niet het grootste probleem zijn, andere echter niet, dan moet ik al alles onder het weiland door trekken. we hebben nog een ander paddockje waar we de grasmatten op gaan proberen, alleen voor de kleine pony's dus, hopelijk houdt dat wat beter. die ligt op zich nog het droogste s winters. de andere ligt lager en die wordt natter, eigelijk ook te klein voor grote paarden dus die trappen de zandlaag door de klei heen (vandaar dat we dus aan gronddoek/wegendoek dachten voor ertussen in de hoop de boel een beetje gescheiden te houden).
bellehorses schreef:Hoe zagen de twee laatste opties eruit Lorette? Bleven die ook wat droog na een goede regenbui of was de eerste duurdere optie toch echt het beste?
fury58 schreef:Ik heb een paddock uitloop bij stal gemaakt (25 bij 4 mtr)ligt wel op een heling.
Omdat dit bij regen helemaal kapot werd gelopen en kans op blessure's mijn paarden lopen 24/7 buiten.
Stol is niet zo duur en makkelijk zelf aan te brengen en te bewerken.
Ligt nu al 2 jaar.