Poets-/wasplaats binnen of buiten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PonysEver

Poets-/wasplaats binnen of buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 14:11

Hoi,
ik vraag me af: maakt het uit of je poetsplaats en wasplaats binnen of buiten is?
En is er een oplossing dat je zomers buiten staat en dat je dat in de winter dan weer dicht maakt zodat je warm staat te poetsen??

GladijsJarig

Re: Poets-/wasplaats binnen of buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 14:15

Persoonlijk zou ik hem altijd binnen willen hebben, kan je droog staan, uit de wind en de kou... Zeker met eventuele wonden die je moet behandelen ook in de winter, of wassen etc.. Ik heb hem ook alleen buiten en ik mis het toch weleens binnen. Buiten poetsen in de zomer is een eitje, mooie ring aan de muur en klaar is Kees, tadaaa je zomer poetsplaats {:}

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 14:18

Ik heb een voorkeur voor buiten. Losse haartjes en zand waaien weg. Paard houdt contact met de kudde.
Maar binnen moet er een mogelijkheid zijn. Was plaats ook liever binnen ivm bevriezen waterleiding.

PonysEver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 14:22

Bedankt dat kan ook wel eens werken, ik ben het even aan het uitekenen en ik heb werkelijk geen idee hoe ik het hier op Bokt moet zetten maar ik heb nu als volgt voor 5 paarden:
2 poetsplaatsen overdekt met zadelkamer ernaast met breed gangpad van 3.5 meter
buiten naast die kleine "schuur/blokhut" is nog een strook van 6 meter waar ik nog 2 aanbingringen ga plaatsen zodat je winters binnen kan en zomers buiten. Heeft iemand nog handige tips hiervoor??

PonysEver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 14:38

Iemand??? Nog opmerkingen tips hiervoor??