Hallo allemaal, Ik vraag mij af wat je per maand ongeveer kan vragen voor stalling en weidegang.
Het gaat om privestalling in midden-nederland op de veluwe. Stalling en weidegang Geen rijbak of longeercirkel Meerdere ruime weilanden Ruwvoer en krachtvoer Weiland en stal worden dagelijks gemest Mooie uitrijmogelijkheden
Ik hoop dat jullie me een beetje een idee kunnen geven van wat normaal zou zijn.
Ik zou hier ook niet willen staan maar wegens het gebrek aan faciliteiten vind ik het niet meer dan 140 euro waard. Als het binnen een straal van 500 meter bij een rijvereniging ligt dan zou ik er wel tot 175 euro voor betalen.
anjulama
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-16 21:50
Er is een manege in de buurt (5 minuten afstand) en er mag gereden worden in het weiland.
Ik betaal op de veluwe voor volpension dus incl voer hooi mesten, binnen en buiten zetten, verlichte bak van 20/40 spuitplaats met warm (gratis) en koud water plus mooie uitrijmogelijkheden € 180 per maand. Wat jij aanbiedt zou ik in deze regio niet meer dan € 130 euro per maand voor willen betalen.
Bedankt allemaal. Het ging om een huis dat we wilden kopen waarbij we dan paardenboxen zouden verhuren. Het huis wordt hem helaas niet maar wel heel erg bedankt! Misschien nog handig voor in de toekomst