Mijn oude trouwe langharige gigantische vladderborstel is nodig aan vervanging toe. Één probleem: ik kan er nergens een vinden! Ze zijn wel te krijgen, maar dat zijn kleine borsteltjes (i.e.: normaal borstelformaat), terwijl ik echt een veredelde bezem zoek die je bijna met twee handen moet tillen.
Ik zoek dus zo'n grote borstel (bijna twee keer zo lang als een gemiddelde harde borstel), met lange zachte haren en 'n handvat van hout. Wie oh wie heeft de gouden tip?
Eight
Geplaatst: 28-07-16 14:19
Jeetje dat is al lang geleden dat ik zo'n borstel voor het laatst zag. Ik had er vroeger een, toen ik nog op een pensionstal stond. Heerlijke borstel om losliggende haren en stof weg te borstelen ik ben ook wel benieuwd waar ze nog te koop zijn
aah die grote borstels, heerlijk... ik heb er 1 in de zadelkamer van de trailer, 1 in de poetskist en 1 bij de wasplaats De laatste heb ik net over de grens in duitsland gekocht en ook op beurzen kom ik ze wel tegen
Laurievc
Geplaatst: 28-07-16 14:26
Probeer misschien eens tweedehands te zoeken? Vaak doen mensen een lot van poetsspullen weg, misschien vind je er daar nog eentje? Heb de mijne ook via een oude site gevonden...
Ahhh, bedankt voor alle suggesties! Ik ga ze stuk voor stuk bekijken. Moet zeggen dat ik het niet erg vind om wat meer aan zo'n borstel uit te geven, het is namelijk echt m'n favoriet.
Vaak heb ik alleen die grote borstel nodig en 'n klein rosborsteltje voor de vieze plekjes. Heerlijk ook om stof mee weg te zwiepen.