(minder van die rotkindjes op zijn rug) maar nu word het toch wel erg. Ik moest gister lessen en ik kom zo aan op stal en iedereen komt naar me toe en zegt: ja dat meisje van de les die nu bezig is is eraf gevallen. Ik ga naar django hij staat lekker op stal en iedereen zeo : ja ga op django!! ik wou niet arrogant lijken van: ja ik kan er wle op rijden maar iedereen vond dat ik erop moest dus ik ging er maar op. Eerst merkte ik er niks van maar toen we een tijdje met de gallop bezig waren begon hij. Hij ging een sprintje trekken en met zijn nek omlaag zodat je bijna voorover gleed . Ik bleef er wel opzitten nou ik had hem weer onder controle en toen zei de instructeur: ga even op deze cirkel en als hij hard gaat laat hem maar maar wel blijven stuen. Nou ik had het geweten hoor iedereen aan de kant stond zo :
want hij ging wel iets van 60 km/h nouja wel op een volte maar hij ging echt hard en dan ook met zijn nek omlaag enzo, ik was er opgebleven maar iedereen was geschokt en ik dacht oke als hij zo doet dan kan hij echt niet meer in de kinderlessen!!! hij was echt gevaarlijkWat meot ik nou doen?? ik kan hem niet kopen en als hij zo blijft doen dan meot hij heel misschien weg
ik kan hem wel huren als er neit op gereden word maar ikw il echt niet dat hij weggaat
wie kan mij helpen??? tips geven ofzo Ik denk gewoon dat hij genoeg heeft van de lessen. Ik wil niet opscheppen maar ik denk dat hij mij het meest vertrouwt en normaal doet hij helemaal niet zo bij mij, dit was de eerste keer terwijl hij al een tijd zo bezig is.
en als ik het laat gaan en hij blijft zo doen dan meot hij misschien weg
Of er iets medisch is denk ik niet want ikz at er dus op en hij kon ook gewoon normaal galloperen hoor. Ik heb ook heel veel rondjes normaal gegallopeerd maar soms dan ging hij racen en vevrelend doen en dan moest ik kleiene cirkeltjes draven om hem weer rustig te krijgen en dan ging het een tijdje weer en dus 1 keer meost ik hem maar laten racen en hij ging maar door neit normaal!
maar hij doet meestal wel dat als je bv op zatrdag helpt met uitmesten mag je gewoon ff rijden ofzo