Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een 4 takt bosmaaier. Die zijn over het algemeen wat duurder, maar lopen veel rustiger dan een 2 takt en minder storingsgevoelig. Of mijn wederhelft kan te goed slopen
Voordeel van een 4 takt is verder dat je geen benzine moet mengen voor gebruik, of dure 2 takt benzine moet kopen. Mengen heeft als nadeel dat je verhouding elke keer moet kloppen. Die van mij pleur ik een scheut benzine in en gaan met die banaan
Mijn eigen 4 takt heeft dus al een keer een nieuwe motor gekregen, maar dat was duurder dan de bosmaaier die ik je gelinkt heb.
Miran schreef:Rina, is dat letterlijk dezelfde als je kennis heeft? Die prijs vind ik best meevallen, al heb ik nog niet naar verzendkosten gekeken.
die kan echt niet met machines omgaan. Is ook de reden dat hij niet meer aan mijn 4 takt mag komen, naast dat ik die dus echt helemaal voor mij ingesteld heb.
).Bloemetje75 schreef:Ik (klein.... bijna 1.60) heb een Echo bosmaaier sinds een week. ...
Op die van mij zit nu een mes en kan een draadje.
Het harnas is prima verstelbaar.
En das niet de bedoeling.
. Bovenkleding hangt een beetje af van wat je gaat maaien (en hoe warm het is).rina schreef:pjotrg schreef:Denk aan de buren. Die dingen maken nogal herrie ! Biedt de buur aan om ook een stukje bij hem/haar te maaien. Beter een goede buur.......
En daar heb je dus veel minder last van met een 4 takt motor, die lopen veel rustiger dan een 2 takt![]()