Ondergrond buitenbak.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barlo16

Ondergrond buitenbak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 09:05

Hoi allemaal!

Ik weet niet f dit al ergens staat maar ik kon mijn vraag specifiek niet vinden..

Wij hebben laatst op onze plas opgeruimd er zijn veel betonplaten weg. Ze hebben ook het gele zond er onder weg gehaald dus er ligt nu een hele hoge bult met geel zand achter de stal.

Mijn vraag is dus ik mag een buiten bak aanleggen, we hebben opzich genoeg ruimte dus ik ga denk ik voor 20 x 40 ofzo. Maar wat is nou de handigste ondergrond? En ook betaalbaar. Omheining ect. Weten we ook nog niet maar er zijn zoveel verschillende opties voor de kndergrond wat is het makkelijkst/ betaalbaarst?

Ik heb een loonwerker gesprokn en hij zei dat de het gele zand wel goed was voor een bak.

Help....

Groetjes laura

SheeNegro

Re: Ondergrond buitenbak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:17

Wat is de grondsoort waar je woont? Dat kan helpen met tips geven ;)

Zand, leem of klei

Eirikur

Re: Ondergrond buitenbak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:47

Houd er vooral ook rekening mee dat je in NL in de meeste gemeentes een omgevingsvergunning nodig hebt om een buitenbak aan te mogen leggen. Dus zoek dat eerst uit, voordat je eerst kosten maakt om er één aan te leggen en het daarna nog een keer te moeten doen om hem weer af te breken op straffe van een dwangsom.

Barlo16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 21:29

Eirikur schreef:
Houd er vooral ook rekening mee dat je in NL in de meeste gemeentes een omgevingsvergunning nodig hebt om een buitenbak aan te mogen leggen. Dus zoek dat eerst uit, voordat je eerst kosten maakt om er één aan te leggen en het daarna nog een keer te moeten doen om hem weer af te breken op straffe van een dwangsom.

Jaa we hebben al wel een vergunning maar bedankt voor het meedenken!!

Barlo16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 21:31

SheeNegro schreef:
Wat is de grondsoort waar je woont? Dat kan helpen met tips geven ;)

Zand, leem of klei

Leuk dat je mee denkt!
We 'leven' op een zandgrond. Het zand dus dat er nu ligt is uit onze eigen grond gewoon geel zand. De korrel weet ik niet precies..