Gezien ik mijn pony vitalbix voer kwam ik dit al een aantal keren tegen. Het idee klinkt goed, maar werkt het ook echt goed? Blijven de vliegen echt op afstand?
Ik gebruik het, ben er wel tevreden mee. Maar verwacht geen wondermiddel, de dazen zijn helaas hardnekkiger dan elk middeltje wat je er maar op smeert, of spuit.
pien_2010
Geplaatst: 21-07-16 16:10
ED → VSW
Natascha
Geplaatst: 21-07-16 16:17
Doe het zelf middeltjes werken net zo goed. Ik heb een keertje een proefpakket van iemand gekregen. Ruikt lekker, maar de stekers hebben volgens mij geen neus en trekken zich er weinig van aan. Zelf een mengsel maken van tea tree olie/eucalyptus/ citronella ed werkt ook en is stukken goedkoper. Zit zo te ruiken ook nog een beetje hertshoornolie in. En dazen ruiken niet dus die hoe je er toch niet mee op afstand.
Ze hebben op dit moment stapel korting bij skincalmin. Ga morgen denk ik nog even vier flessen halen, dan is het vier halen en drie betalen. Met acht paarden en pony's gaat er heel wat door in het seizoen.
Ik vind het een hele fijne spray! De enige die ik bij paard zo mag opspuiten. Andere sprays mag niet. Dan doet hij heel vervelende en bij deze blijft hij netjes staan Alsof hij het weet