Ik kan jullie hulp wel gebruiken!
De staleigenaar gaat op vakantie en ik heb toestemming om de zadelkamer onder handen te nemen. Verven, opnieuw indelen eigenlijk alles wat ik wil! We hebben 3 paarden op stal die gereden worden en 2 shetlanders. Ik heb zelf 2 zadels, 2 hoofdstellen de andere 2 dames hebben 1 zadel en 1 hoofdstel per persoon.
Nou heb ik een schetsje gemaakt, die zal ik eerst even laten zien. Afmetingen kloppen niet helemaal is geschat.
Dit is zoals het nu is:

Dit is zoals ik het ongeveer in gedachten had, echter dan het dekjes rek op de plek van het dekenrek. het dekenrek wil ik in de kapschuur gaan maken.en het vierkant met kruis erin zijn de zakken voer die we op voorraad hebben. Ik zit er alleen nog mee dat ik de koelkast ergens kwijt moet, deze past niet onder de tafel.
De tafel zal maar 90cm hoog zijn maximaal en de koelkast is denk ik 110 cm.

Die zijn RL foto's:

Maar.....
Ik wil graag:
- Alle zadels (4 stuks) aan 1 muur met bij elke zadelsteun 2 haken ( 1 voor het hoofdstel, 1 voor een halster)
- Een plek waar wij alle dekjes op kunnen hangen.
- Een betere plek voor het voer, eventueel een bak/kar die onder de tafel kan maar wel verrijdbaar is en waar 3 voersoorten in kunnen.
Eisen:
- De vaste kast achter de deur moet blijven.
- De tafel moet blijven ( ook op de plek waar die nu staat)
- de kast boven de tafel moet ook blijven.
Muren worden weer grijs, tafel wordt denk ik zwart, donkergrijs of wit.
Verder: de zadelsteunen die er nu hangen ga ik gewoon verplaatsen dit houdt in dat ik maar 1 zadelsteun hoef te kopen.
De hoofdstelhaken achter de deur ga ik ook hergebruiken, betekend dat ik maar 4 hoofdstelhaken erbij hoef te halen.
Nou is het wel zo dat ik dit als aardigheidje doe, als extraatje en er dus niet te veel geld in kwijt wil. We kunnen veel zelf zoals boren, timmeren, schilderen etc.
De dekenrekken die ik wil in de kapschuur ga ik ook zelf maken door een L vorm te maken van 2 balken en deze aan de muur te bevestigen. Heeft iemand enig idee wat voor afmetingen ik hiervoor aan moet houden?
Wie heeft er tips/ideeën voor het indelen van de zadelkamer of tips om het goedkoop te houden.