voor school moet ik een project realiseren waarbij ik een bedrijfsplan/kostenplaatje voor een mini kinderboerderij bij een basisschool moet opstellen.
Nu loop ik bij mijn kosten berekening compleet vast bij de kosten voor de schuilstal.
De schuilstal moet ruimte hebben voor twee mini ezeltjes en geiten, dit is dus echt het schuilstal gedeelte. Binnen moet er twee vierkante meter zijn voor het binnenverblijf van twee konijnen koppels. Er moet binnen ook 3,6 (zeg voor het gemakt maar even 4) vierkante meter zijn voor het binnen verblijf van de kippen. Ook moet er binnen ook 10 vierkante meter ruimte zijn voor opslag. Aan het binnenverblijf van de konijnen moet een ren van 4 vierkante meter grenzen en aan het binnenverblijf van de kippen een ren van 7,2 vierkante meter.
Er is natuurlijk nooit een stal met die afmetingen dus dat betekend dat er zelf gebouwd/iemand ingehuurd zal moeten worden. Ik heb alleen dus geen idee wat het materiaal voor dit project zou kosten. Ik hoop dat bokt dit misschien beter in kan schatten.