Net een een extreme reactie gezien op deze paarden deo Na het afspoelen mijn paard in gesprayd met deze paarden deo om haar te beschermen tegen alle prikbeesten die al weer rondvliegen. Ze werd zo boos, ze vond dat ze stonk... Rollen rennen bokken... Ik heb haar maar weer onder de de douche gezet, om af te spoelen. Hierna werd ze weer rustig, gelukkig! Wie herkent deze reactie??!!
Kan ook allergische reactie zijn. Ik kende het niet maar heb toevallig afgelopen week de hoevenspray en de zalf gekocht, veel mensen vinden die lekker ruiken, ik vind het echt heel erg stinken maar dat zal wel persoonlijke voorkeur zijn.
Ik was er wel over te spreken en was juist van plan de paardendeo aan te schaffen...
Ik heb het niet weer durven gebruiken, ze is natuurlijk wel een heethoofd, en wordt niet voor niets Paris Hilton genoemd door mensen die haar kennen. Ik dacht dat ik er goed aan deed, 100% natuurlijk . Toch maar weer veerust gehaald.
Steppe
Geplaatst: 18-06-16 21:27
Deze enorme reactie kan ook komen omdat je paard nat was soms trekt de spray dan meer in de huid wat een enorm naar gevoel geeft voor je paard. Je zou het op een klein stukje paard nogmaals kunnen proberen als je paard droog is.
Ik heb het ook gehaald, niet moeten doen, mijn pony werd ook gek, ik ook trouwens. Alles stonk er naar en ben de hele dag misselijk geweest. Ik ken veel stink vliegensprays maar deze is echt verschrikkelijk. Ik gebruik hem niet weer.
Nouvel
Geplaatst: 19-06-16 11:37
ik zat me ook net af te vragen of het misschien komt omdat je het op de natte houd hebt gespoten, misschien dat het dan gaat prikken omdat het echt op de huid zelf komt en niet alleen op de vacht