Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Koper schreef:Hmmm, okee... wat ik met dit ding wilde is gebruiken voor een draadje boven het hek van de weide. Ik heb namelijk last van een vrij hardnekkige penny en het hek klim je natuurlijk makkelijk overheen. De rest van de omheining is aardig pennyproof inmiddels (met rijen lint en koord waar je niet tussendoor kan zonder eerst het stroom uit te zetten, de binnenste pennybufferomheining is zonder poortgrepen. Je moet de wei in, stroom uit zetten en dan het koord van de poortgreepisolatoren halen). Alleen het toegangshek blijft een probleem omdat de binnenste omheining daar ontbreekt. Anders kan ik er zelf namelijk ook niet meer in
Shirley schreef:Je kunt ook een gewone nemen, met zo'n rond oog en een normaal poortanker of een isolator op je paal.
Dan haal je een ketting door een stuk tuinslang, door het oog, om de paal en een slot eraan.
Stuk steviger en goedkoper
Als je paal niet te dik is, haal je het misschien ook nog wel met een fietsslotketting- of kabel.