Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar het moet dan echt al heel warm zijn )
Och ik heb nog een pot nepsnoep liggen, ze zien er uit als echte mensensnoepjes maar hebben van die ranzige smaken. Ik denk dat ik die vanavond even op de snoepdoos ga leggen, met een beetje geluk pakken ze voor zichzelf meteen zo'n snoepje en leren ze het meteen af. Dan weten ze ook meteen dat ik ze door heb
super lief, en dat had ook mijn goedkeuring toen) Maar ik kan nu niet meer het verschil zien of er wel of niet ingebroken is.
Of indd hele vieze snoepjes dan zal je ze wel bij de box zien liggen.
MUAHAHAA 
als hij dan open blijft gaan terwijl de boel afgesloten is dan zal het inderdaad de temperatuur wezen, en als hij daarin wel dicht blijft dan weet ik dat het een stalgenoot was. Telpeva schreef:Ben gisteren naar stal geweest en ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het geen muizen kunnen zijn, er waren geen sporen van muizen.
Ik heb nog een poetskist staan die op slot kan, daar stop ik de snoepdoos voorlopig maar inals hij dan open blijft gaan terwijl de boel afgesloten is dan zal het inderdaad de temperatuur wezen, en als hij daarin wel dicht blijft dan weet ik dat het een stalgenoot was.
maar dat waren wel muizen. Heb de snoepemmers nu ook in een dichte oude poetskist en dat werkt een stuk beter. Alleen waren bij mij de volgende dag alle snoepjes steeds weg