Help nodig voor mijn onderzoek naar led verlichting

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Corieeen

Help nodig voor mijn onderzoek naar led verlichting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-16 10:55

Hallootjes!

Ik ben op dit moment een vierdejaars studente aan de CAH Vilentum te Dronten, waar ik binnenkort af hoop te studeren, maar daar heb ik jullie hulp voor nodig..
Mijn afstudeerwerkstuk gaat namelijk over led verlichting in de agrarische sector, waaronder ook de hippische sector. Heb jij led verlichting of juist niet? Weet je er veel van af of helemaal niets? Bijna alle inbreng is welkom! De enige eis is dat het wel om de verlichting bij de stal of bak moet gaan en dat je een stal/bedrijf moet hebben. Mijn doel is om minstens 60 reacties te krijgen, dus ik ben even bezig :P

Mocht je toevallig een bedrijf in de glastuinbouw of intensieve veeteelt hebben, voel je dan ook vrij om de enquête in te vullen :Y)

De link hieronder zal je naar de enquête lijden, het zijn maar 12 vragen, dus je bent met een paar minuutjes klaar. Ik hoop dat er veel mensen zijn die mij hierbij willen helpen, bedankt alvast! :D

https://docs.google.com/forms/d/1lqRyakJJX9DRetsLYn3ousoYFiD5NYG0R2FSOsOYe6o/viewform

Toedels!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:58

Aangezien dit topic op STW hoort maar TS daar niet genoeg posts voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik hier een slotje op plaatsen.