Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LuffB schreef:baby doekjes zijn vaak precies genoeg. Wil je meer (bijv voor de neus) dan raad ik de babyolie van jonhson (?) aan. Voor de staart is het arganolie product van de action echt geweldig! Verder idd zonnebloemolie (goedkoper dan lijzaadolie) door het voer
Azmay schreef:LuffB schreef:baby doekjes zijn vaak precies genoeg. Wil je meer (bijv voor de neus) dan raad ik de babyolie van jonhson (?) aan. Voor de staart is het arganolie product van de action echt geweldig! Verder idd zonnebloemolie (goedkoper dan lijzaadolie) door het voer
Zonnebloemolie is dan alleen weer eigenlijk niet gezond voor paarden...
Azmay schreef:LuffB schreef:Ha, vertel dat aan mijn pony die 26 is geworden....
Tja, dat ik niet ziek word van een kopje zout en een halve kilo snoep per dag betekend niet dat het ineens gezond is natuurlijk..
Azmay schreef:LuffB schreef:baby doekjes zijn vaak precies genoeg. Wil je meer (bijv voor de neus) dan raad ik de babyolie van jonhson (?) aan. Voor de staart is het arganolie product van de action echt geweldig! Verder idd zonnebloemolie (goedkoper dan lijzaadolie) door het voer
Zonnebloemolie is dan alleen weer eigenlijk niet gezond voor paarden...
LuffB schreef:Naast het feit dat mijn pony er heel oud mee geworden is heeft ook mijn docent voedingsleer paarden vertelt dat het geen kwaad kan ik de juiste verhoudingen. Lijnzaadolie heeft dezelfde werking alleen een bekendere naam - waar de markt heel slim op inspeelt..