Camera in weide en stal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Glossy227

Camera in weide en stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 18:31

Wij zijn momenteel bezig met graaf werkzaamheden op het erf, nu is het de bedoeling om nu de boel toch open ligt gelijk een waterleiding en stroom vanaf het huis naar de stal en weide te trekken. Nu willen we graag een camera ophangen met zicht op de weide en eentje in de stal, hiervoor willen we een internet kabel naar stal en weide leggen.
Dus mijn vraag welke bewakingscamera`s waarmee je live via de computer kan kijken maar die het ook opslaat zodat je ook terug kan kijken zijn hiervoor aan te raden?

hotchocolat

Re: Camera in weide en stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:40

Ik ga even volgen, dit willen wij ook in ons hof hebben

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 08:26

Wij hebben er zo eentje. Hij neemt op zodra er beweging is. Hij kan 2 weken opslaan. Als de kaart vol is gaat ie overschrijven. Nu weet ik natuurlijk het merk niet. Maar volgens mij heet dit soort camera een IP camera.
We kunnen op de computer kijken, op de telefoon, of thuis op de TV.

Zelf hebben wij voor dit soort dingen altijd goede ervaringen met Ralectro:
http://www.ralectro.nl/camerabewaking

ChanZFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 16:14

Wij hebben ook een camera in de stal. Aangeschaft toen mijn fries ernstige koliek had. Ik ging om de anderhalf uur standaard kijken en heb er een nacht bij geslapen. Daarna was het ontzettend fijn om hem in de gaten te houden. Ook buiten de deur want ik kan ook inloggen op mijn mobiel. Wij hebben een sony met nachtstand. Wel zo handig!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 11:45

Ik weet niet wat de afstand is tot waar je de camera wilt hebben, maar er zijn ook diverse goede systemen die draadloos met een ontvanger in huis verbinden. Bij die van mijzelf kan er een SD-kaartje in de ontvanger waarop je alles kunt opslaan.

IP camera's kun je inderdaad via een internetkabel of wi-fi op je computer bekijken.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 12:15

Wij hebben er een die is aangesloten op een NAS server...je kunt 24/7 de beelden bekijken en icm de NAS bepalen of je alleen live-streaming wil of ook opnames.
Je kunt er ook alarmen mee instellen,erg veelzijdig en mooi beeld.

Het is een FOSCAM

http://www.elektronicadeal.nl/foscam-fi ... Gwodn4MKIA