Op Paard 2015 afgelopen winter hebben wij bij een ruitershopkraam 2 Kerbl hooizakken gekocht, omdat de donkerblauwe, dunne nylon hooizakken die wij op dat moment in gebruik hadden wegens niet stevig genoeg aan de lopende band uit elkaar werden getrokken. En die van Kerbl zagen er aanzienlijk sterker uit: veel dikkere stof, een stugge kunststof ring rond de vulopening aan de bovenzijde, alsmede een sterker ogend ophangsysteem. Met nadruk op ogend, want inmiddels, net 4 maanden verder, zijn van beide zakken alle vier de bevestigingsringen van de ophangriem van de zakken af door loslaten van het stiksel. Ik heb de zakken "gerepareerd" door deze te vervangen voor 40mm musketonhaken die ik door de plastic ring om de vulopening heb geboord, waardoor ze weer prima bruikbaar zijn, maar de bedoeling lijkt mij dit niet. Mijn vraag is dan ook of er meer Bokkers zijn die met dit product deze ervaring hebben, heb ik gewoon de pech gehad 2 maandagochtendexemplaren te kopen, of moet ik tot de conclusie komen lompe slopers te hebben die niet geschikt zijn om op deze manier hun ruwvoer ter kijgen aangeboden?