Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AEP schreef:Ik doe het met de hand (bak van 20 x 35): ik bind dan een longeerlijn om een pallet en die leg ik achter me (met de draagplanken naar beneden). Het is wel een zwaar klusje, maar is een tijdelijke oplossing. Ik ben dus eigenlijk zelf het trekpaard
, respect voor jou
!felicity schreef:Helaas geen paard of auto om de bak te slepen.
Had gehoopt dat ik er alleen zou komen met sproeien. Bak word gemiddeld 8 uurtjes per week gebruikt. Ook niet veel dus.
Wel eens een keer aan de buren gevraagd of die hem voor een vergoeding willen slepen. Die hebben een trekker. Maar die gebruiken hem alleen met de weidesleep voor de wei. En die hadden geen verstand van bakken. Ik heb er dus ook geen verstand van. Is een bak te slepen met een weidesleep?
AEP schreef:Ik doe het met de hand (bak van 20 x 35): ik bind dan een longeerlijn om een pallet en die leg ik achter me (met de draagplanken naar beneden). Het is wel een zwaar klusje, maar is een tijdelijke oplossing. Ik ben dus eigenlijk zelf het trekpaard
Vooral het vlak maken is dan heel fijn, daarna sproeien