Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoe_97 schreef:ik betaal (in een afgelegen gebied in België) vanaf volgende maand all in 220 (volpensionn). Momenteel sta ik nog op een doe het zelf stal iets ichterbij en betaal ik 120 inclusief hooi en vlas. maardus exclusief eten, mesten...
Ghostattack schreef:Ik ben niet bekend met de prijzen in België, maar ik vind het een hele nette prijs voor wat je ervoor krijgt! Hier in de omgeving (Betuwe) betaal je voor de meeste stallen met binnenbak gemiddeld 250 euro pm (zelf buiten zetten en mesten). Zelf sta ik op een privé stalling van vrienden van ons, volpension betaal ik 185 euro per maand en wij hebben alleen een buitenbak. Die is overigens wel altijd te rijden! Maar wij hebben hier in de buurt bijvoorbeeld geen bos of uitrijmogelijkheden, op de polder na.
Gladijs schreef:Meid, wees maar blij met zo'n bedrag want bij ons in de omgeving kom je volpension zonder binnenbak al zeker rond de 250€ uit! Je hebt alles tot je beschikking, alleen het zelf uitmesten is wel een beetje vervelend! Met binnenbak All-in ben je hier zeker €350 kwijt per maand!
CalipsoLover schreef:Zoe_97 schreef:ik betaal (in een afgelegen gebied in België) vanaf volgende maand all in 220 (volpensionn). Momenteel sta ik nog op een doe het zelf stal iets ichterbij en betaal ik 120 inclusief hooi en vlas. maardus exclusief eten, mesten...
En wat houdt het in bij jou van accommodatie? Want dat is wel een stuk goedkoper als bij ons. Ik zou ook niet weten of ik gewoon totaal niet bespaar ofso. Ik woon ook in België, in Waasland, weet niet of de prijzen vast hangen met een omgeving...