Ik zit met een vraag. Ik heb al heel lang paardjes en deed dit altijd samen met mijn vader. Helaas is hij nu op leeftijd en zeer slecht ter been geworden en kan hij niet meer rijden of voor paarden zorgen. Als ik weg was zorgde hij en als hij weg was zorgde ik voor de dieren. Nu moet ik een andere oplossing. Hoe doen jullie dat? Ik heb niet veel vriendinnen die van paarden houden helaas! En ik ben al op zoek naar een verzorgster maar dat lukt nog niet zo goed. Denk vooral omdat het niet om rijpony s gaat maar menpony s.
Er zijn verschillende pension- en pensioenstallen die een 'paardenhotel'-afdeling hebben, waar je je paard voor kortere of langere periode tijdelijk volledig verzorgd kunt onderbrengen.
Ik vond je advertentie op Marktplaats ook al en heb enthousiast gereageerd. Vakantie-oppas aan huis is dus een optie, wat ook kostenloos kan, zoals wij doen. Op www.huizenoppassite.nl vind je veel meer dierenliefhebbers die met plezier gratis aan huis komen oppassen. Dan heb je meteen oppas voor eventuele andere huisdieren.