Binnenkort willen we weer eens orde gaan brengen in het zadelkamertje op stal, en we zijn al een heel end met ideeën. Waar we echter niet helemaal uitkomen is wat we moeten doen met de dekjes. Ze liggen nu met zijn allen over een uitklapbare zadelsteun (zo'n stalen buis).
We zijn met 4 dames voor 3 ponys en houden alle 4 wel van setjes etc. Er liggen nu een stuk of 12 dekjes op stal. Dit is dus geen doen op die buis, alles ligt in de kreukels, en een van de onderste dekjes pakken is onbegonnen werk.
Het liefst willen we de dekjes individueel ophangen, dat ze dus niet (met zoveel) over elkaar liggen. We zijn het liefst op zoek naar een soort hangers die we gewoon op kunnen hangen aan die zadelsteun. Evt. een staand iets (wasrek?) kan ook, maar deze zijn vaak te diep.
we boren liever niet in de muur, maar hier kan opzich wel naar gekeken worden als dit de beste optie lijkt.
We hebben zadelsteunen op verschillende hoogte dus eventueel hangende rekken kunnen ook. de diepte mag max een cm of 70 bedragen, breedte maakt niet heel veel uit.
We hebben al gekeken naar:
¤ Dekenrekken

Dit lijkt best een goede optie, maar hier 3 of 4 van zit wel meteen aardig aan de prijs (euro of 15 ps)
¤ Wasrek
Dit was het eerste idee, maar erg moeilijk om een staande variant met de juiste afmetingen te vinden
¤ Pantalon hangers

mijn meest recente idee en het spreekt me erg aan, Maar de grootste die ik ben tegengekomen is 42cm. Nou vind ik het geen probleem als het dekje wat uit steekt, maar ik ben bang dat het dan topzwaar wordt aan een kant en scheef gaat hangen? ben niet zo handig met dit soort dingen berekenen

Nou vroeg ik me af of iemand mij verder kan helpen, met ervaringen of ideeën?
Ik hoor het graag!
Groetjes