Naambord.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MovieAddict

Naambord.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-16 20:56

Wij hebben sinds kort op stal naambordjes voor de paarden. Maar nu zijn er een aantal paarden die de naam er zo weer afvegen. Nou willen we graag kunststof platen ervoor maken, maar omdat er nog wel is paarden weggaan (handelsstal) moet dit plaatje er eigenkijk makkelijk afgehaald en weer opgezet kunnen worden. Wie weet waar je zoiets kan kopen?

8nnemiek

Re: Naambord.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:17

Hebben jullie nu krijtbordjes? Misschien is het een idee om plexiglas plaatjes voor de krijtbordjes te doen, zodat jullie de namen gemakkelijk kunnen veranderen, maar ze niet kunnen worden uitgeveegd.
Ik ben toevallig aan het experimenteren met zo'n systeem, maar het staat nog niet op mijn site.

Verder heb ik ook hoogglans gelakte houten naambordjes met de naam in vinyl letters erop. Als die bordjes niet afgelakt worden dan kan de naam er gemakkelijk vanaf gehaald worden zonder schade aan het bordje :) Maar dan zul je wel voor elke aanpassing nieuwe vinyl letters moeten kopen. De prijs valt wel mee, maar krijten is natuurlijk makkelijker.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 17:01

Kan je het krijtbordje niet op een andere plek hangen, zodat de naam er niet afgeveegd kan worden? Bijvoorbeeld niet onder het luik (ervan uitgaande dat je een luik hebt waar je de bordjes nu onder ophangt) maar op de muur/op een dicht gedeelte van de stal/staldeur?

FennavanDam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 17:03

Bij ons op de manege hebben ze gewoon van papier naambordjes gemaakt en die geplastificeerd. :)

MovieAddict

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 08:13

8nnemiek schreef:
Hebben jullie nu krijtbordjes? Misschien is het een idee om plexiglas plaatjes voor de krijtbordjes te doen, zodat jullie de namen gemakkelijk kunnen veranderen, maar ze niet kunnen worden uitgeveegd.
Ik ben toevallig aan het experimenteren met zo'n systeem, maar het staat nog niet op mijn site.

Ja. We hebben nu krijtbordjes. Alleen ik kan alleen plaatjes vinden die je er wel voor kan doen, maar niet makkelijk weer af kan halen.
Hoever ben je met dat systeem en op welke manier wordt die bevestigd? Als het voor ons werkt, willen wij dit wel testen/kopen. :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 09:47

Het worden rechthoekige bordjes waar je het krijtbordje samen met een transparant beschermingsplaatje van bovenaf in kan schuiven.
Ze kunnen worden vastgeschroefd of geplakt.
Ik heb het idee al uitgetekend, maar nog niet daadwerkelijk in elkaar gezet.