Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madelou schreef:Vlas. Ze staan standaard op stro en daar betaal je voor maar ik koop zelf vlas en heb gezegd dat ik geen stro hoef omdat ze de hele stal leegeet, bij vlas doet ze dit niet. Ze heeft 24/7 hooi ter beschikking.
Paardenvgoud schreef:Mijn paarden knabbelen onbeperkt aan hooi en hebben lekker een dik bed stro liggen, ze eten daar alleen van als ze geen hooi hebben en dat komt bijna nooit voor
paarden_blog schreef:Madelou schreef:Vlas. Ze staan standaard op stro en daar betaal je voor maar ik koop zelf vlas en heb gezegd dat ik geen stro hoef omdat ze de hele stal leegeet, bij vlas doet ze dit niet. Ze heeft 24/7 hooi ter beschikking.
Waarom heb je dan voor vlas gekozen als ik vragen mag? En niet voor bijv krullen?
Naranga schreef:Ik heb de voorkeur voor stro, maar mijn merrie heeft altijd op vlas gestaan omdat die al haar stro op eet, ze eet het liever dan hooi of kuil dus dat kon niet anders. Dat ging verder prima, maar dan hebben ze tussen de voerbeurten door niks te knabbelen en daar ben ik minder blij mee.
Madelou schreef:Naranga schreef:Ik heb de voorkeur voor stro, maar mijn merrie heeft altijd op vlas gestaan omdat die al haar stro op eet, ze eet het liever dan hooi of kuil dus dat kon niet anders. Dat ging verder prima, maar dan hebben ze tussen de voerbeurten door niks te knabbelen en daar ben ik minder blij mee.
Is het niet mogelijk dat je extra betaald zodat ze bij een voorbeurt meer geven (bijv. 2e hooinet vullen)?