Sorry als ik erover heen gekeken heb.
Aankomend voorjaar/zomer wil ik de paddocks hier gaan verrijken, wat uitdagender maken en wat meer aankleding.
Nu vroeg ik me af of er bokkers zijn met goede ideetjes of tips. Tenslotte kunnen we allemaal van elkaar leren toch

Ik zou graag in elke paddock een mooie heuvel aan willen leggen, nu is mijn vraag van welk zand?
De paddocks bestaan nu uit gewone zwarte grond. Mijn ervaring met geel zand is dat deze vrij zwaar is.
Dit wil ik liever niet.
Verder nog wat leuke uitdagende tips?
Ik zat nog te denken aan een grindpad en wil graag wat meer voerplekken creëren om wat meer afwisseling te bieden en het lopen te bevorderen.
Ook wil ik graag wat boomstammen weg leggen en iets van een trap maken. ( soort van verhoging die vlak is die oploopt). En iets om doorheen te moeten slalommen/ balken te lopen.
Tips altijd welkom! Een track ga ik niet maken, helaas hebben we dat eerder gedaan en is hier niet goed bevallen. ( lees grond op de track langs de weide is erg nat op een groot punt.
Het gaat om de inrichting van 4 paddocks van verschillende afmetingen en om verschillende groepen paarden.
Zijn er verder nog bokkers die zelf iets van een kruidentuintje hebben?
En die bomen in de paddocks hebben gepland?