Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kermis schreef:Bedankt voor jullie reacties, paddock opknappen word 'm niet, de stalbaas is een schat van een vent maar die wilt er verder niks aan doen. Heb dat al een aantal keer voorgesteld bijv. nieuw zand maar dat wilt hij niet omdat er hooi gevoerd word. (ondanks dat het in netten gaat) Bestraten zal ik ook zelf moeten doen net als een ander hek plaatsenVandaar dat ik neig naar paddock 2 die is ''kant en klaar''
Keet schreef:Kermis schreef:Bedankt voor jullie reacties, paddock opknappen word 'm niet, de stalbaas is een schat van een vent maar die wilt er verder niks aan doen. Heb dat al een aantal keer voorgesteld bijv. nieuw zand maar dat wilt hij niet omdat er hooi gevoerd word. (ondanks dat het in netten gaat) Bestraten zal ik ook zelf moeten doen net als een ander hek plaatsenVandaar dat ik neig naar paddock 2 die is ''kant en klaar''
Huh? Twee accounts?
DubbelDun schreef:Paddock 2 zonder twijfel. Als de hoeven te snel slijten of je hebt het gevoel dat je artrosepaardje moeilijker/pijnlijker gaat lopen op de harde ondergrond zou je hoefschoenen kunnen aan doen met zachte zolen of schoenen met harde zolen en dan een zacht voetbed er in doen.
Kermis schreef:Paddock 1: Nu liggen er rubberen matten voor de helft en het stro is ook uitgebreid
[ [url=m/hcioYD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paddock 2:
[ [url=m/kk1wal.jpg]Afbeelding[/url] ]