Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Ik heb een paadje aangelegd,gewoon zo in de modder,om met de kruiwagen de mest uit de stal naar de mestbak te rijden.Gaat perfect.
[ Afbeelding ]
En een heel lang pad van zware grindtegels,op droge ondergrond gelegd,om met de kruiwagen over heen richting mestbak te rijden.
Heel goedkope oplossing,tegels zijn bijna overal gratis te krijgen.Het leggen kan je zelf,want er hoeft geen eens wit zand onder,je kan ze zo op de grond neer leggen,beetje aanstampen en klaar.
Als je er met de paarden overheen wil,moet je 2 rijen tegels naast elkaar leggen.
[ Afbeelding ]
gohya schreef:Ik heb een paadje aangelegd,gewoon zo in de modder,om met de kruiwagen de mest uit de stal naar de mestbak te rijden.Gaat perfect.
[ Afbeelding ]
En een heel lang pad van zware grindtegels,op droge ondergrond gelegd,om met de kruiwagen over heen richting mestbak te rijden.
Heel goedkope oplossing,tegels zijn bijna overal gratis te krijgen.Het leggen kan je zelf,want er hoeft geen eens wit zand onder,je kan ze zo op de grond neer leggen,beetje aanstampen en klaar.
Als je er met de paarden overheen wil,moet je 2 rijen tegels naast elkaar leggen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ariatje schreef:gohya schreef:Ik heb een paadje aangelegd,gewoon zo in de modder,om met de kruiwagen de mest uit de stal naar de mestbak te rijden.Gaat perfect.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Stairways to heaven....![]()
sjonge wat een afstand!
beatje schreef:Dat is een mooie oplossing als de grond van je zelf is Veulen,maar niet op grond van een ander.Ik denk dat je momenteel weinig kan,behalve afwachten dat het wat droog word.
Wij gaan dan grachten graven zodat de afwatering al beter is.Maar nu kan er geen graafmachine het terrein op.
palousa_boy schreef:beatje schreef:Dat is een mooie oplossing als de grond van je zelf is Veulen,maar niet op grond van een ander.Ik denk dat je momenteel weinig kan,behalve afwachten dat het wat droog word.
Wij gaan dan grachten graven zodat de afwatering al beter is.Maar nu kan er geen graafmachine het terrein op.
je kunt natuurlijk ook overleggen met de eigenaar van het land. Samen betalen is en stuk goedkoper
ikke schreef:Gewoon stelcon platen leggen: http://link.marktplaats.nl/m969682701
Veel goedkoper ga je het niet oplossen.
Bedenk wel, dit is een oplossing, de rest is alleen maar het uitstellen van ellende en hooguit wat bestrijding van symptomen!!
Aan jou de keuze wat je echt wil.
quintusgl schreef:kuub geel zand laten storten. 25 euro.