mijntje92 schreef:Oei wat lastig TS, en een vervelende situatie.
Het moeilijke is dat, zoals je zegt, de stal waar je nu staat eigenlijk geen toekomst meer is voor jullie. Dus een andere stal zit er sowieso aan te komen. Zoals de situatie daar nu is, zou ik proberen inderdaad te voorkomen dat je straks weg MOET omdat het niet meer kan..
je hebt helemaal gelijk. paard krijgt het op die andere stal beter en ik ook meer rust omdat er meer op hem gelet wordt. ik heb deze stal al een keer afgezegt omdat het toen op huidige stal beter leek te gaan. maar toen ontdekte ik die beschimmelde baal kuil. en een paar weken daarvoor kwam ik erachter dat hij mijn paard toch elke dag kuil gaf terwijl hij op dat moment op dierenartsadvies, oud hooi moest hebben..
meneer vond dat dat prima kon en hij gaf het al een tijdje. en ik me maar afvragen waarom mn paard zo stond te gassen
en ik baalde toen flink dat ik die stal af had gezegt.
en inderdaad, als ik ineens hier weg moet dan moet je ook maar zien of je nog zo'n stal in de buurt vind. jammer dan van het bos. en ik moet ook zo denken, paard is 18 jaar, hoe lang kan ik er nog mee rijden??
geen zadelkast vind ik niks, ik vertrouw niemand en mezelf niet eens dus dan heb ik liever een kast zodat ik niemand de schuld kan geven als ik weer eens wat kwijt ben
maar goed idee inderdaad, kan altijd voorstellen of ik een kast neer mag zetten.
en voor de stal kan ik vragen of ik er op eigen kosten vlas in mag doen. al is het maar een baal per week.