ik heb dan prive les.. sinds 2 lessen ben ik bij iemand anders erbij gaan lessen dus nu les ik 2x een half uur...
nu heb ik een probleem ik moet er met 1 stoppen en weet niet goed wie.. iemand tips? ik zal over allebei wat vertellen en de manieren van lesgeven
1. Hier les ik al bijna een jaar bij, iedere week een half uurtje Quick (het paard wat ik rijd) loopt hier vrij goed, alleen is zwaar op de hand en we doen bijna alleen maar op volte rijden en ze let bijna niet op mijn houding, terwijl ik dit juist graag wel wil omdat ik naar deurne ga komend jaar... hier betaal ik 19 euro!!
bij haar moet ik ook mijn teugels vasthouden als hij tegenstribbeld en dan ontspannen, alleen zo krijg ik veel druk op de teugels en ben ik na een half uur doodop en me armen erg pijnlijk
2. Hier les ik nu dus pas 2 lessen bij, Quick loopt hier heel licht op de hand en erg goed met achterhand, ze let erg veel op mijn houding, en ze vraagt steeds aan me hoe het paard loopt of ik het ook kan voelen wat hij fout doet, dit vindt ik opzich wel fijn.
hier betaal ik maar 11 euro!!
Bij haar moet ik met zo weinig mogelijk druk op mijn teugels mijn paard rijden, zodat hij achterhand eronder zet en ontspant
dit gaat tot nu toe erg goed af.. hij loopt er erg lekker bij
aik weet dus echt niet voor wie ik nu moet kiezen??
2 zei ook al dat ze extra op mijn houding let ivm dat ik naar deurne ga..
help wat moet ik
iemand tips?