Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emita schreef:Volgens mij ligt de weide op 100m afstand van hun huis, dat probeert TS te zeggen. Ik heb geen antwoord op je vragen want dat weet ik zelf ook niet, maar zet daar aub geen 1 paard neer.. Minimaal 2! Een paard hoort een soortgenootje te hebben
Renee_S schreef:1 paard alleen zou ik inderdaad nooit doen. uitzonderingen daar gelaten maar 95% van de paarden wordt doodongelukkig alleen.
of het paard te rijden is zonder omheining hangt denk ik ook van het opleidingsniveau af. Met mijne zou het makkelijk lukken maar met een groen paard zou ik het niet doen.
Maryline schreef:Emita schreef:Volgens mij ligt de weide op 100m afstand van hun huis, dat probeert TS te zeggen. Ik heb geen antwoord op je vragen want dat weet ik zelf ook niet, maar zet daar aub geen 1 paard neer.. Minimaal 2! Een paard hoort een soortgenootje te hebben
Moeten het 2 paarden zijn of mag een boerderijdier ook? Hiermee bedoel ik een ezel/schaap of...
Renee_S schreef:of het paard te rijden is zonder omheining hangt denk ik ook van het opleidingsniveau af. Met mijne zou het makkelijk lukken maar met een groen paard zou ik het niet doen.