Ik ben op zoek naar een grijs-kenteken personen-wagen die een anderhalf-paards met redelijk gemak kan trekken en daarnaast nog eens een verbruik heeft van rond de 1:16 wanneer er geen trailer achterhangt. De auto moet een vermogen hebben van rond de 100 pk en mag rond de 4800 euro zijn en ongeveer 6 jaar oud met rond de 160.000 km op de teller.
Kom maar op met de suggesties!

Ik ben de laatste maanden tot de conclusie gekomen dat ik maar bar weinig aan een auto met geel kenteken heb gehad. De keren dat ik mensen mee heb genomen op de achterbank zijn op 1 hand te tellen. Echter bevalt mijn auto me wel erg goed. Het is een behoorlijk sterke wagen (mazda 626 2.0 DiTD
). Deze auto mag 1500 kg trekken en dus ideaal voor een anderhalfs-trailer. Maar goed… als ik nou een auto kan vinden die ongeveer dezelfde prestaties kan leveren als mijn trouwe Mazda maar dan met grijs kenteken dan scheelt me dat aanzienlijk in de wegenbelasting (ruim 60 euro per maand!
) 
, maar ik heb een Fiat Multipla diesel 1.9 op grijs kenteken, een super auto om te trekken.
Verrek... daar had ik nog niet aan gedacht aan zo'n wagen!
Hoe vind jij dat jouw Berlingo een trailer trekt?
voordat ik mijn 626 had had ik een 323 die op gas liep. Bij 200.000 km gaf hij enorm veel problemen met de gas-installatie. Daarnaast gaan diesels een stuk langer mee. Als een diesel 200.000 km gelopen heeft kan er zo nog 200.000 km bij. Bij een gas-auto ligt dat toch anders. De afschrijving van een diesel is dus ook nog lager per jaar…
Leuk bedacht
Neeeeeeh!! Dit is geen open sollicitatie!