Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:Bloed is dikker dan water.
Van pa is niet te verwachten dat hij dochter de deur wijst... en met zo weinig pensionklanten zit je al snel op elkaars lip. Het is of een dikkere huid kweken of een andere plek zoeken lijkt me zo.
mrie schreef:Ja Calipso, die hoeft niet te betalen voor d'r stal. Het is echt kloterig. Ik heb er weinig fiducie in om af te wachten. Het stadium van hoi en dag is ook al lang voorbij. Zij staat nu een jaar of 5 a 6 ook hier maar dan op een buitenstal en dat was al vermoeiend genoeg.
Even ter illustratie, ze heeft echt overal ruzie. Ook met haar broers en schoonzussen, die komen niet eens met bij opa en oma omdat zij daar altijd zit. Het is bijna zielig voor 't mens.
mrie schreef:KIm, ik weet niet hoe jij het ervaart als je met de nek aangekeken wordt en als er geeneens meer goeiedag gezegd kan worden. Ik kan daar niet mee leven. Nu zij weer heel vaak op stal zijn en de stal naast mij hebben lukt dat niet meer. Daarvoor wel, niet van harte maar ik deed het er maar mee.
Samen met de anderen plekje zoeken... Helemaal geen gek idee.... Ga ik eens even goed op kauwen.