Bij de vorige bevalling was ze uitgescheurd, en ze hebben haar moeten hechten. Maar ze hebben waarschijnlijk de verkeerde hechtingen gebruikt. Ze was namelijk op een zo danige manier uitgescheurd dat ze bij de uitgang van de schede en vlak daarbinnen gehecht moest worden. Dus in plaats van 'oplos-hechtingen', hadden ze dan de 'niet-oplos hechtingen' gebruikt. Die waren dus na een jaar niet verwijderd, omdat we niet wisten dat deze er zaten. Dit kan de ontstoking hebben veroorzaakt waardoor er nu restjes 'draad' met propjes vlees uitkwam. We weten niet hoever het ontstoken of dergelijk is, maar ze is nu schoongemaakt en heeft voor de zekerheid ook nog een ontwormingsspuit gekregen (terwijl ze gewoon optijd was ontwormd
, dus dat snap ik niet helemaal, maar hij zal het wel weten) Ze had geen koorts maar verder kon hij helaas ook geen verklaring voor haar moeheid en haar uitdrukkingsloze gezicht geven.Maar nu moeten we het 2 weken aankijken, en als het dan nog niet over is gaan ze een uitvoerig bloedonderzoek doen.
Het was dus waarschijnlijk een medisch misser, maar erg vaag blijft het wel.
En nogmaals, zeker weten dat het een foetus was heb ik nooit beweerd. Ik vermoedde het vanwege de vorm en het 'draadje' en ik was er doodsbenauwd voor dat het dat ook daadwerkelijk was. Ik ben blij dat het niet iets heels ernstigs is, maar het is alsnog ernstig genoeg voor mij om haar goed in de gaten te blijven houden. En geheel opgelucht ben ik nog zeker niet.
Sorry voor de late reactie, maar ik had eigelijk ook niet verwacht dat er zo veel mensen nieuwgierig naar waren geworden
Maar bedankt allemaal voor de reacties. (Ondanks alle vele negatieve reacties van het eerste topic. maar die kan ik nu wel begrijpen) En ik hou jullie vanaf nu wel op de hoogte!! 

Haha