piezze schreef:Wat maakt datnou uit dan?
Dat maakt mij in zoverre uit dat als het paard niet van haar is, zij niet uit zal maken wat voor deken erop komt??
Plus ik zou als eigenaar van paard in kwestie niet blij zijn dat z'n verzorgster doet alsof het paard van haar is ( en ja dat schijnen veel jonge meisjes graag te doen) en dan zou ik als moeder van een 13 jarige de 13 jarige wijs willen maken dat dit toch wel enigszins onder liegen valt, hoe onschuldig ook.. En ik zou er niet blij mee zijn als mijn dochters dit deden.
Een paard maakt vacht aan op daglicht, korte dagen langer haar, langere dagen korter haar, een deken doe je op adhv hoe je paard staat, de een heeft met 5 gr al de haren omhoog en de ander nog lang niet, het helpt niet om bij een paard met flinke vacht er een dikkere deken op te leggen want dan zal ie wel minder vacht aanmaken.
En de term sportpaard begin ik niet over, ik heb m'n eigen idee wat een sportpaard is en dat laat ik lekker zo, ik vermoed zomaar dat ts een ander beeld heeft ( en zo is dat voor ieder persoonlijk)