Magnum is geboren in 1994 en is een Glendale X Elcaro. Het is een donkere vos, met een (bijna ) druipkol en een sneb. Rechtsachter heeft hij een wit voetje. Hij is ong. 1.63 cm hoog.
Verder heeft hij een aantal nogal specifieke kenmerken:
Toen hij 4 was, heeft hij 4 wervels in zijn hals, vlakbij de schoft, gebroken. Hierdoor heeft een vrij platte plek in zijn hals, net achter de schoft. Verder heeft hij een bultje op z'n linkerknie en een bobbel op z'n borstbeen.
Magnum is M2-dressuur en L-springen.
Magnum is rond juni 2003 verkocht naar Zeeland, ik geloof Oud-Beijerland.
Ik heb Magnum vanaf zijn 4e jaar gereden en dus ook zelf beleerd, tot z'n 9e. Magnum is nooit van mij geweest maar van een oudere boer die nog wat andere paarden hield als hobby. Ik heb daar bijna 8 jaar lang met veel plezier gereden, maar heb in oktober 2002, na een fikse ruzie met de eigenaar, de boerderij moeten verlaten.
Naderhand is deze ruzie wel enigszins bijgelegd, maar niet voldoende om weer verder te kunnen met Magnum. Nadat Magnum verkocht was, is er met de boer afgesproken om nog eens bij Magnums nieuwe stal te gaan kijken. Dit is er echter nooit van gekomen, waarom laat ik nu even buiten beschouwing. In de periode tot aan de verkoop, is Magnum gereden door de dochter van de boer en een paar keer uitgebracht in de M1.Via de boer kan ik op dit moment niet achter de huidige woonplaats en eigenaar van Magnum komen. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag. Ik wil namelijk heeeel graag weten hoe het met hem gaat!
Dus...
Herken jij dit paard in mijn verhaal en weet je waar hij is en van wie? Laat het me dan zo snel mogelijk weten!( Uit privacy-overwegingen heb ik de naam van de boer en de woonplaats niet vermeld )
Charmaine
Succes nog verder!!