wie weet er handige tips, ik heb een witte welsh, die wegens overgewicht momenteel niet op het land staat maar dus nu op een redelijk natte paddock met inloopstal en snachts staat ze ook gewoon in deze stal, meestal overdag ook omdat ze niet van vieze voetjes houd. Maar als ze dan in de paddock rondloopt dan rolt ze meestal ook lekker xd. en daarom is ze eeerruuug vies. ze zit ook lekker in haar wintervacht, ze heeft wel een winterdeken opgehad maar daar kan ze niet mee omgaan en ze schuurt hem eraf en dan komen er gaten in etc etc... dus nu staat ze gewoon zonder deken in de paddock/inloopstal. Door haar dikke wintervacht is ze moeilijk met al die zand/poepvlekken schoon te krijgen.
Ik wil haar wassen, maar omdat we geen warmwater aansluiting hebben en ook geen hittelamp thuis moet ik dus emmers warmwater uit huis halen etc. een zweetdeken heeft ze wel, dus opzich geen groot probleem.
Maar ik dacht misschien zijn er op bokt mensen die een paar of de gouden tip weten.
Dus heb je tips om een wit paard wit te krijgen met dit weer en wintervacht! zet ze hieronder neer

alvast bedankt!