Wij zijn bezig met het maken van een zadelkamer maar ik heb een probleem. Ik heb een zusje dat werkelijk nooit haar ### opruimt. Misschien herkenbaar maar niet erg leuk als je zelf wel altijd netjes je spullen opruimt.
Nu hebben wij een behoorlijke berg met bandages en peesbeschremes maar ik heb geen idee hoe ik deze nou makkelijk en netjes kan opbergen. Ik wil namelijk makkelijk bij alle bandages komen en niet een hele stapel overhoop moeten halen... want mijn familie kennende word dat nooit meer opgeruimd.
Hebben jullie hier misschien creatieve ideeën voor?
Wij hebben alle beschermers die we op dat moment niet gebruiken in een grote plastic opberg bak zitten. Die we wel gebruiken liggen op een plankje zodat we ze zo kunnen pakken. Werkt voor ons heel praktisch.
Wij hebben een strotouwtje om de kastdeurtjes gespannen, daar hangen een aantal peesbeschermers aan. Als ze nat zijn drogen ze mooi op en je hebt ze altijd bij de hand
Ik heb al m'n peesbeschermers in elkaar (setje bij setje dan he? ) in een grote bak! (kan je zusje ze er dus zo ingooien en is het toch opgeruimd ) Bandages heb ik niet veel, maar die zitten allemaal in het hoesje nog opgestapeld bij elkaar!