Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IHN schreef:135 was in 2011. Dat betaalde ik in 2011 hier ook voor mijn volpension en sindsdien zijn de prijzen erg gestegen. Ik weet dus niet of dat ook hier zo is. En idd...ik ging er vanuit dat de stallen etc. niet van de stichting zijn omdat een stichting volgens mij geen onroerend goed mag aankopen. Ik bel anders idd wel even als ze niet op mail reageren...vind het altijd een beetje eng, omdat ze het misschien als kritiek zien, maar zo bedoel ik het niet. het is gewoon dat ik wil weten wat er gebeurt voor het geld...heb al tevaak geschonken aan een goed doel en dat je er achteraf achterkomt dat de betrokkenen van de stichting er zelf erg warmpjes bijzitten van geld van de stichting en dat voelt heel wrang.
Marije_jiplover schreef:Zo te lezen is het een stichting die door sponsorgelden en werken met vrijwilligers de kosten per paard laag kan houden.
135- is voor all in echt een koopje. Ter vergelijk: i k sta dhz en betaal voor 24/7 buiten incl ruwvoer al 105,- en de pony van mij die 's nachts naar binnen gaat 185,-. Binnen/ buitenzetten, uitmesten, voeren moet ik allemaal zelf doen. Als je dus all in voor 135,- pp rusthuis faciliteiten aanbiedt, is dat echt niet kostendekkend.
Vergis je niet wat arbeid kosten als je meerdere paarden hebt die naar binnen en buiten moeten, dagelijks gecontroleerd, weide onderkoud de etc, dat is niet te vergelijken met je eigen paarden aan huis.
Zammie schreef:Heb jij dezelfde werkgever als ik? Ik kan ook een rusthuis voor paarden aangeven als donatie kerstgift. Zat met precies dezelfde vragen als jij ts.
Ben toevalig eens bij deze stal geweest en ik geef daar geen geld aan.