Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rena100 schreef:Is dat sterrensysteem niet voor de FNRS maneges? Die kijken volgens mij helemaal niet naar het stallingsbeleid, maar meer daar de kwaliteit van de lessen. Dus die sterren zeggen niet zoveel.
rapido schreef:Ik vind de pretenties die men heeft altijd wel grappig! Hebben jullie zelf enig idee wat alles kost? Wat personeel kost. Hooi, strooisel, Krachtvoer, onderhoud stallen, buiten en binnen, onderhoud of aanleg van een bakbodem, mest afvoer enz enz enz....
Dan nog te bedenken de privacy die je als stalhouder volledig kwijt bent omdat sommige mensen zowat bij hun paard op jou erf wonen. Je ten alle tijden bezig bent, geen vaste uren hebt. De risico's die al die vreemde paarden met zich mee brengen... Zijn echt niet allemaal zo lief en braaf als de eigenaren zeggen dat ze zijn...
Dat is gewoon heel veel waar niet veel mensen over na denken. Mensen klagen liever over elke euro die ze denken te veel te betalen dan dat ze eens een bezem pakken en de boel achter hun kont netjes opruimen!een paard bezitten is een luxe en luxe kost geld.
Percy schreef:Jouw reactie staat direct onder mij en ja, ik weet wat alles kost en ik weet ook dat mensen er voor kiezen om anderen zo ongeveer op hun erf te laten wonen. Als je daar voor kiest moet je er ook niet over klagen. Er zal best eens een vervelende klant zijn die een beklag waard is maar vergeet niet dat pensionhouders er voor kiezen. Ze hoeven geen stal te beginnen, ze kiezen daar voor.
Percy schreef:oh ik reageer niet op de man af. Bedoel het in zijn algemeenrapido schreef:Ik vind de pretenties die men heeft altijd wel grappig! Hebben jullie zelf enig idee wat alles kost? Wat personeel kost. Hooi, strooisel, Krachtvoer, onderhoud stallen, buiten en binnen, onderhoud of aanleg van een bakbodem, mest afvoer enz enz enz....
Dan nog te bedenken de privacy die je als stalhouder volledig kwijt bent omdat sommige mensen zowat bij hun paard op jou erf wonen. Je ten alle tijden bezig bent, geen vaste uren hebt. De risico's die al die vreemde paarden met zich mee brengen... Zijn echt niet allemaal zo lief en braaf als de eigenaren zeggen dat ze zijn...
Dat is gewoon heel veel waar niet veel mensen over na denken. Mensen klagen liever over elke euro die ze denken te veel te betalen dan dat ze eens een bezem pakken en de boel achter hun kont netjes opruimen!een paard bezitten is een luxe en luxe kost geld.
Jouw reactie staat direct onder mij en ja, ik weet wat alles kost en ik weet ook dat mensen er voor kiezen om anderen zo ongeveer op hun erf te laten wonen. Als je daar voor kiest moet je er ook niet over klagen. Er zal best eens een vervelende klant zijn die een beklag waard is maar vergeet niet dat pensionhouders er voor kiezen. Ze hoeven geen stal te beginnen, ze kiezen daar voor.