Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Belachelijk. Het wordt tijd dat er een absoluut minimum gaat gelden van 8uur per dag buiten. Minder is echt paard onwaardig.
Robijntjah schreef:Ik denk dat dat ligt aan waar je kijkt inderdaad.
Ik heb me suf gezocht maar uiteindelijk een plek gevonden waar ze van 8:00 - 16:30 buiten staan.
Van mij mag het nog steeds meer maar dat komt wel weer wanneer ze aan huis komen te staan!
paardje1983 schreef:Arabesk schreef:Belachelijk. Het wordt tijd dat er een absoluut minimum gaat gelden van 8uur per dag buiten. Minder is echt paard onwaardig.
Hoe wil je dat doen als je bijvoorbeeld 25 paarden hebt staan en maar 10 tegelijk los kan laten. Want niet iedereen wil zijn paard zomaar bij een andere op de wei of de paddock zetten.
paardje1983 schreef:Arabesk schreef:Belachelijk. Het wordt tijd dat er een absoluut minimum gaat gelden van 8uur per dag buiten. Minder is echt paard onwaardig.
Hoe wil je dat doen als je bijvoorbeeld 25 paarden hebt staan en maar 10 tegelijk los kan laten. Want niet iedereen wil zijn paard zomaar bij een andere op de wei of de paddock zetten.
Geryon schreef:Ja, op veel pensionstallen, vooral de luxere, komen ze weinig buiten. Vooral in de wintermaanden. Hier nu ook beperkt tot de paddocks, waar ze maar een half uurtje in kunnen. Ik heb het geluk dat mijn paard met dit weer uberhaupt niet naar buiten wilt. Toen hij thuis stond met paddock, stond ie vrijwillig alleen maar in stal.
danamuts schreef:Robijntjah schreef:Ik denk dat dat ligt aan waar je kijkt inderdaad.
Ik heb me suf gezocht maar uiteindelijk een plek gevonden waar ze van 8:00 - 16:30 buiten staan.
Van mij mag het nog steeds meer maar dat komt wel weer wanneer ze aan huis komen te staan!
de enige eis die ik heb is hele dag naar buiten (echt minimaal 10 uur) en hooi (geen voordroog of kuil)
en een buitenbak met verlichting die nog enigzins te rijden valt in de winter.
Ik zoek echt een stalling voor mijn paard, en niet voor mezelf.