Stalmaten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marlenepony

Stalmaten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 19:24

Hoihoi! :)

Ik verhuis per 1 december naar een andere stalling met mijn pony.
Maar nu heb ik een vraagje..

De stal die mij toegewezen is is 5 meter lang en 2 meter breed en hij kan gewoon met zijn hoofdje naar buiten, maar is deze box wel breed genoeg om lekker languit in te kunnen liggen? Mijn pony is 1,56 hoog.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 19:26

Ik vind 2 meter te smal voor zo'n maat pony. Mijn Welsh van 1,56 m heeft in 4 x 2,5 m gestaan, en dat vond ik al klein. Was blij dat drie van de boxwanden laag genoeg waren om haar hoofd overheen te doen als ze zich wilde omdraaien. En gelukkig stond ze daar alleen 's nachts op stal (van 22u tot 6u).

Edit: 5 meter lang is wel prachtig, overigens!

Marlenepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 19:29

Hilary schreef:
Ik vind 2 meter te smal voor zo'n maat pony. Mijn Welsh van 1,56 m heeft in 4 x 2,5 m gestaan, en dat vond ik al klein. Was blij dat drie van de boxwanden laag genoeg waren om haar hoofd overheen te doen als ze zich wilde omdraaien. En gelukkig stond ze daar alleen 's nachts op stal (van 22u tot 6u).

Edit: 5 meter lang is wel prachtig, overigens!

Ohzo ja! Nouja ik hoop dat het kan want ben er net even geweest en vind de box zelf wel groot ogen zegmaar.. Ik sta nu 1 boerderij verder met mn pony dus wandel er van de week even heen om te kijken of t wel echt past.